неділю, 7 липня 2013 р.

Міні листівка №2 з серії "Дамські штучки"

На початку хочу подякувати першій прихильниці мого блогу Алінці, з чудесного блогу "Творити-значить ЖИТИ",за те,що приєдналася до мого скромного квілінгового світу.Обов"язково завітайте до неї у гості,такої чудесної колекції бедриків Ви ще не бачили.Та й взагалі одержите багато задоволення від перегляду цього блогу.

А сьогодні покажу Вам ще одну міні листівочку з серії "Дамські штучки".Першу листівочку можна побачити тут. Розмір 8*8см.


Мої перші кроки у світі квілінгу,як перші кроки немовляти...

Ця листівочка бере учать у проекті від челлендж-блогу Хомячок,під назвою Дефиле

Дякую,що завітали,буду рада будь-якій конструктивній критиці....

3 коментарі:

  1. Нема за що! ;) Кілінг - дуже цікава і оригінальна техніка, яка для мене залишається великою таємницею))) А тут я знайшла дуже стильні роботи! От як можна зробити сукеночку з паперу? :) Це ж щось надприродне!

    ВідповістиВидалити
  2. Симпатичное платьице! Спасибо за участие в задании от Хомячка!

    ВідповістиВидалити